  • Data: 2010-05-31 12:19:39
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Maj, 22:09, "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Kupiłem laptopa (z wyprzedaży) HP Pavilion dv6000 CTO Notebook PC z systemem
    > Vista. Jest w nim 1 GB RAM, więc chcę zainstalować XP ale nie mogę poszukać
    > do niego sterowników.
    > Są tuhttp://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategor
    y?os=228&lc=en&cc=p...
    > ale nie pasują, wiele urzadzeń jest na żółto. Nie mogę też zainstalować kary
    > grafiki, muzycznej (brak jej w men.urządzeń), a Everest nic nie wskazuje
    > (nie widzi jej) jaki to model.
    >
    > AMD 64 Athlonx2,  karta Nvidia. Gdzie mogę podbrac sterowniki pod XP?

    Nie zapominaj o tym, że drivery trzeba instalować o odpowiedniej
    kolejności. Chipset, grafika, lan i inne peryferia. Z tego co widzę,
    to masz spore problemy więc jeśli już chcesz to koniecznie sam zrobić
    to skorzystaj z narzędzia, które same wyszuka i zainstaluje Ci
    sterowniki: http://www.drivershq.com/Download.aspx