  • Data: 2011-11-16 11:46:21
    Temat: Re: Sterownik do karty sieciowej 10/100 Requesta {EOT]
    Od: "Miłosz K." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy plomba też nie jest juz archiwalna ?

    Prawdę mówiąc miałem tą kartę wyrzucić i kupić nową 9bo 15 zł to nie jest aż
    taki straszny wydatek), ale z czystej ciekawości podpiąłem ją pod inną płytę
    główną (co ciekawe tego samego producenta) i ruszyło bezproblemowo, więc temat
    chyba wynika z niekompatybilności danego chipsetu płyty głównej z kartą. Wykryło
    jako Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC #2 i nawet samo zainstalowało
    sterowniki!!!

    Pozdrawiam, M.