  • 1. Data: 2011-11-25 19:51:01
    Temat: Sterownik MIK CA80 - błąd 32.
    Od: "Robert R" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam! Jest to wersja CA70 - przystosowana do sterowania tablicy wyników w hali
    sportowej. po uruchomieniu wyświetla błąd Err32. Czy w którymś z tomów
    instrukcji do CA80 był spis błędów? podejrzewam przekłamania w pamięci EEPROM
    24C64.
    Chyba będę musiał zwrócić się do producenta. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-11-25 20:47:55
    Temat: Re: Sterownik MIK CA80 - błąd 32.
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-11-25 20:51 Robert R napisał(a):

> [...]
    > 24C64.
    > Chyba będę musiał zwrócić się do producenta. Pozdrawiam.

    To Gardynik jeszcze prosperuje?
    Czasy CA80 pamiętam. I świetne książeczki tłumaczące podstawy elektroniki.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-11-25 21:00:29
    Od: "Robert R" <c...@g...pl>

    Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> napisał(a):

    > li
    EEPROM

    > To Gardynik jeszcze prosperuje?
    > Czasy CA80 pamiętam. I świetne książeczki tłumaczące podstawy elektroniki.

    Myślę, że tak - rok temu sterownik tablicy wyników był dostosowywany do
    nowych przepisów (zmiana softu) - chyba robił to autor konstrukcji lub firma
    z nim współpracująca. Wiem, że w mojej okolicy parę takich tablic pracuje w
    halach sportowych.