  • Data: 2023-04-02 21:03:42
    Temat: Re: Sterownik LED kontra smartfon
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nodobra, skumałem. Chcesz łapkami zrobić coś, co jest za 4dychy do
    > kupienia.
    >
    > https://www.mediaexpert.pl/dom-i-ogrod/inteligentny-
    dom/inteligentne-tasmy-led/tasma-led-gosund-sl1-2-8-
    m-wi-fi?gclid=Cj0KCQjwz6ShBhCMARIsAH9A0qUYscLQWxgI88
    1aLbtesiWl7iYiW98mQVqaxgc6fMF7dQ0CzjtloSkaAkGeEALw_w
    cB

    Wiem, wiem. Tak samo jak regulatory PWM do rozjaśniania są za 5 zł.

    To sterownik do projektów reklam. Znaczy się ma robić to, co klient
    opisał. Np. "jak klient podejdzie pod reklamę i wykryje go czujka PIR to
    ma tym pomrygać, a tamto włączyć". I najlepiej jakby mu tę reklamę
    zrobić w 1 popołudnie.

    Znaczy się custom.