  • Data: 2023-04-02 21:35:01
    Temat: Re: Sterownik LED kontra smartfon
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W samej reklamie wystarczłby interpreter komend tekstowych przez UART+BT.
    > Skomplikowanie pojawia się w apce na telefon, która w wygodny dla użyszkodnika
    sposób ma umożliwić ułożenie programu - a potem przetłumaczy to na komendy UART.

    > A przecież przez UART+BT można zrobić i przeprogramowanie, mając ładny bootloader -
    ja widziałem i takie przez zigbee i przez chirpstack.

    Z punktu widzenia instalatora/serwisu oczywiście tak. Ale nie użyszkodnika.

    rpi zero w, żeby mógł mieć serwer www.
    > Wtedy apkę "ramową" w telefonie masz gotową - nazywa się przeglądarka - ale nadal
    musisz wyrzeźbić content - a że w html a nie w javie to może być plus dodatni lub
    plus ujemny.

    No taka koncepcja padła wcześniej z klawiatury Heby - aby był tam ESP32
    z Tasmotą robiącą prosty Webserwer.

    To mi pasuje.