    From: Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sterowanie świetlówkąkompaktową za pomocą triaka
    Date: Sun, 8 Feb 2009 17:49:47 +0000 (UTC)

    On Sat, 07 Feb 2009 20:49:52 +0100, Piotr Curious Gluszenia Slawinski napisał:

    > problemem jest zasilanie bramki.

    Tak myślałem.

    [...]

    > druga opcja to rozwiazac to zasilanie jakos inaczej , o ile masz dostep do
    > przewodu neutralnego ... np. zwiekszyc R6 do 4k i podpiac go zamiast
    > do 'wyjscia' - do zera.

    O ! i to rozwiązało mój problem, przy R6=22k i podłączeniu go do zera -
    wszystko działa jak należy :-) Musze co prawda ekko zmodyfikować moje okrągłe
    płytki drukowane, za które dałem kupe kasy... ale tak to jest jak się najpierw
    robi potem myśli ;-))

    Dzięki serdeczne.

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB