  • Data: 2013-02-12 00:17:46
    Temat: Re: Sterowanie fazowe - filtr (400V, 100kVA)
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz, nie wiem co u Ciebie szwankuje, ale miałem taki przypadek.

    Bardzo duża hala produkcyjna z mnóstwem przedziwnych maszyn. W jednym
    miejscu maszyna z moim sterowaniem (mniejsze moce i raczej silnik niż
    zwora, ale też tyrystory to napędzały).
    Zawsze w weekend były jajca z maszyną - coś po zasilaniu łaziło i
    wyzwalało tyrystory powodując szarpania silnikami (podczas pracy, na
    postoju cisza).

    Pomogło zadławienie zasilania - kawał zwojnicy na rdzeniu, nawet nie
    wiem jakie toto parametry miało (zrobiłem na próbę i aż mnie zaskoczyło
    skutecznością).

    Może w zakładzie w którym twoją używają znajdzie się jakiś większy (w
    sensie prądów) dławik, najlepiej dwa. Może z maszyny z większymi serwami
    pożyczyć na próbę takowy?

    Wiesz, ciężko tak na odległość wyrokować.

    Miłego.
    Irek.N.