    From: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Stereotypy na glowie czyli o kaskach
    Date: Sat, 7 Feb 2009 10:26:46 +0000 (UTC)

    Dobry tekst,szczególnie w nawiązaniu do wiary.Ludzie nigdy nie widzieli
    Boga(chyba że na obrazkach)a w niego uwierzyli.Czytając krytyków Sharpa
    odnoszę wrażenie że powinni być zapraszani na testy laboratoryjne,aby
    uwierzyć w ich wartość.Osobiście wybieram kask kierując się właśnie
    wynikami testu i cieszę się że jest jakiś wyznacznik kierunków
    wyboru.Błogosławieni Ci co nie widzieli a uwierzyli...Doktorek65 Bandyta
    1200N