  • Data: 2009-02-06 13:21:59
    Temat: Re: Stereotypy na glowie czyli o kaskach
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-06 13:37:41 +0100, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > Gdyby tak poszli w "Sebastian mode" to tylko kilka osob na swiecie
    > byloby w stanie zglebic wszystkie niuanse.

    Nie ma to jak przyswajać papkę dla tłumów, których umysłom obce jest
    pytanie "dlaczego", gdzie wszystko można opisać na pięciostopniowej
    skali. Szkoda tylko, że rzeczywistość jest nieco bardziej złożona, ale
    to przecież nic czym statystyczny Kowalski/Smith/Muller mógłby się
    przejmować...

    > Dla srednio wnikliwych kryteria testow i sposob opracowania zostaly
    > opisane: to jest ranking bezpieczenstwa.

    To ja w takim razie biegnę rejestrować stowarzyszenie z jakąś szumną
    nazwą i zacznę robić rankingi jakości motocykli. Rzetelne (uwierz na
    słowo), wyrażane 5 gwiazdkami, z olbrzymim zapleczem naukowym i
    rozbudowanymi testami, o których jednak nie będę za dużo pisał, przeca
    nikomu to niepotrzebne.

    > Nie glosnosci, aerodynamiki, wentylacji czy jakosci wykonczenia.
    > Koniec. Mnie przekonuje i nie obraza.

    Z tego co słyszałem, mamy wolność wyznania i nic mi do tego, w co sobie
    wierzysz. Bo w tej sytuacji nie ma miejsca żadne przekonywanie, tylko i
    wyłącznie kwestie wiary.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco