  • Data: 2009-02-06 13:00:23
    Temat: Re: Stereotypy na glowie czyli o kaskach
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 06 Feb 2009 13:05:00 +0100, Kefir <k...@r...pl> wrote:

    [...]
    > Ojakmiglupio. Dokladnie ta stronka? Czytam grupe i wydawalo mi sie ze
    > pamietam o czym bylo nawet i 7 lat temu. Sie zaplonilem sie jak panna na
    > wydaniu. Moze tylko nadmienie ze mam dosc zasobny killfile.

    URL był inny, ale o programie SHARP to sam dawno temu wrzucałem, zaraz jak
    się zaczął, i nie pisali jak przyznają gwiazdki ani nie mieli dużo kasków
    przetestowanych.

    [...]
    > Ale ja i tak nie kupie AGV czy, tfu, Caberga. Naprawde chwilke myslalem
    > nad tytulem posta.

    Mnie nie stać na Schubertha na razie, ale jakby mnie było, to bym kupił
    żeby było cicho podczas jazdy, bezpieczeństwo w razie wypadku to tylko
    jeden
    z czynników przy wyborze kasku. W końcu wypadku, w którym kask się przyda
    można nie mieć nigdy, a słuch się traci z każdą godziną jazdy...

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650