  • Data: 2021-04-16 11:36:02
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie ma do tematu. Tak samo post victoriusa. Po prostu żal mi się
    > ciebie zrobiło więc próbuję cię ocalić. Inaczej umrzesz w przekonaniu że
    > wszyscy są przeciw tobie a ty masz zero mocy sprawczych. Tak się teraz
    > mówi: "wyznawca teorii spiskowych", nie? Jest tu paru takich, niejaki
    > Master, niejaki K, z innej grupy niejaki tornad itd. Czujesz więź z
    > nimi?

    Wyznawca teorii spiskowych powołuje się na różne spiskowe instytucje typu mafia
    watykańska i kosmitów i je obwinia bez zastanowienia jak działają. A zdrowo
    myślacy obserwuje, liczy i widzi do kogo jego kasa się przesącza i kto zyskuje w
    danej sytuacji, a potem sobie może pomyśleć, czy aby ten kto zbiera profity nie
    mógł jakoś wpłynąć na powstanie pomyslnych dla niego okoliczności...
    pozdrawiam Krzysiek