  • Data: 2021-04-16 19:06:30
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 15 Apr 2021 10:08:32 +0100, K

    > Mam sraczke odnosnie nagabywania na kazdym kroku.
    > Zebys chociaz mial jeszcze tego elektryka i 100% zuzytej energii z OZE.
    > Ale masz hybryde, ktora srednio podczas cyklu swojego zycia smrodzi tak
    > samo jak dizel euro6.

    Masz ewidentnie coś z głową i dlatego masz ciągłą sraczkę odnośnie EV.

    > Ty, koniu i Jacek. W kazdej jednej dyskusji
    > na temat wyzszosci jednego nad drugim.

    Przestań bełkotać. To ty zwykle zaczynasz dyskusję swoimi absurdalnymi
    poglądami, w których twierdzisz że EV tak szkodzi że aż dzieci w Afryce
    zabija (łomatko, twój telefon co to masz go w kieszeni i setka innych
    rzeczy które używasz też zabija, i co z tego, hipokryto?), a spaliniakom wg
    ciebie z rury wydechowej pachnie fiołkami, podobnie cały proces wytworzenia
    pojazdu jak i przygotwania paliw i olejów (oraz ich utylizacji) nie jest
    emisyjny. Otóż jest i to zdecydowanie bardziej niż EV.

    > Nie stawialem takiej tezy. Myslisz mnie z kims innym. Napisalem, ze
    > produkcja baterii od momentu wydobycia metali potrzebnych do jej
    > produkcji poprzez pozniejsza obrobke zanieczyszcza srodowisko i ze to
    > jest kwestia ktora platni beta testerzy ev zgrabnie pomijaja w swojej
    > propagandzie.

    No i nie dociera do ciebie nadal, że wszystko powoduje emisję, EV na
    poczatku powoduje owszem większą emisję, ale w całkowitym bilansie EV (w
    tym ochrony ludzi przed niską emisją spalin czy hałasem) jest lepszy niż
    spaliniak. Jak tobie wychodzi inaczej, znaczy nie uwzględniłeś produkcji
    spaliniaka, rafinacji i utylizacji olejów (setek tysięcy litrów rocznie),
    no bo przecież spaliniaki są produkowane od lat i kto by się tam przejmował
    co i ile one tam w produkcji emitują. Trochę mi ten twój bełkocik
    przypomina obrońców spalania wungla i drewna w domach -- oni też takich
    absurdalnych argumentów używają, tj. przecież od setek lat ludzie się tak
    ogrzewają a teraz nagle smog i śmierdzi. No! Bo ludzie w pewnym momencie
    dojrzewają do pewnych rzeczy, zaczyanją je zauważać, ale jak widać nie
    wszyscy.

    --
    Pozdor
    Myjk