eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStatystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w PolsceRe: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.d
    e!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds
    -media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <607294f7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <s4ueo7$bfr$1$Cav@news.chmurka.net>
    <607324e3$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <s4vbkq$3fi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s53eji$8dh$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <60754eb6$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <s53k4f$chk$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s53p9e$fjn$2$Cav@news.chmurka.net>
    <51ikgsakykgp.2tbgt2867m6y$.dlg@40tude.net>
    <s53r59$gqs$2$Cav@news.chmurka.net>
    <19qzbqa2jehbg$.807k0iabuybm$.dlg@40tude.net>
    <s53rmj$h5f$3$Cav@news.chmurka.net>
    <rk4izrw68skz.5470gbshxnfo$.dlg@40tude.net>
    <s53tfd$ieh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s543si$mgi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <13jxl9qi3w84e$.uf59dclvanq4$.dlg@40tude.net>
    <s544g7$mp9$2$Cav@news.chmurka.net>
    <v0zwo7ruuzml.m6la0upikaw9$.dlg@40tude.net>
    <s5499n$qic$3$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 13 Apr 2021 16:28:44 +0200
    Message-ID: <146guj9drztra$.atzobjntr7t6.dlg@40tude.net>
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.143.20
    X-Trace: 1618324124 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 518 83.30.143.20:60678
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3062
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693155
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 13 Apr 2021 16:19:38 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 13-04-2021 o 15:41, J.F pisze:
    >> On Tue, 13 Apr 2021 14:57:47 +0200, Cavallino wrote:
    >>>>> Ale nie tak jak elektrykiem, czyli bez włączania spaliniaka.
    >>>>> On musi być nagrzany i gotowwy do włączenia w każdej chwili.
    >>>>>
    >>>>> To jest hybryda, więc po prostu prąd obniża spalanie, ale to wszystko.
    >>>>
    >>>> Taa ... to na trasie 5km prad cos da?
    >>>
    >>> Za pierwszym odpaleniem nic.
    >>> Palił wtedy jeszcze więcej niż średnia.
    >>> Ale przy kolejnych już może się spaliniak nie włączyć.
    >>
    >>>> A jak sie wyjedzie z cieplego garazu?
    >>> Do 100 stopni? ;-)
    >>
    >> Ale jak go co chwila wylaczaja, to on raczej mniej ma w miejskiej
    >> jezdie.
    >
    > Będzie miał mniej niż trzeba, to się znowu włączy.
    >
    >> No i skoro zapala w garazu, a nawet normalnie zima, to moze nie trzeba
    >> grzac do wiecej niz 20 C :-)
    >
    > Wątpię że optymalna temperatura płynu chłodzącego dla spaliniaka to 20
    > stopni...

    Owszem, ale strategia, ze silnik mi bedzie pracowal i sie nagrzewal, a
    jak sie nagrzeje, to ja dojade na miejsce i podlacze do gniazdka ...
    nie wydaje mi sie optymalna :-)

    Gdzies tam jeszcze jest wplyw temperatury na olej i smarowanie ...
    wolalbym, aby sie silnik odpowiednio podgrzal, niz szybko zniszczyl.
    Ale jaka temperatura jest wystarczajaca ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: