    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki
    Date: Wed, 6 Jun 2018 11:58:37 +0200

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 6 czerwca 2018 10:33:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Ostatnio zapytałem lekarza to ile musiałbyś zarabiać żeby trzymać się
    >jedenej roboty powiedział 20 kzł.

    Ale to jest bardziej kwestia "chciejstwa".

    Chce zarabiac 20k, i moze, to zarabia.
    Inni zarabiaja 5k i sa szczesliwi, jeszcze inni 2 tys ... no, tu chyba
    trudno o szczesciu mowic.

    A potem jeszcze uslyszy od rzadu "jak ktos zarabia 6k, to zlodziej lub
    idiota" ...

    >Wspomniał coś o ogromnej odpowiedzialności za życie
    >ale trudno mu było przypomnieć sobie przypadki kiedy
    >jakiś lekarz poszedł do pierdla za błedy.
    >Wiec teoretycznie jest ta odpowiedzialność
    >a praktycznie....

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/1096
    273,ile-zarabia-lekarz.html

    Odpowiedzialnosc przy 300h pracy w tygodniu ?
    Toz musi byc bardzo zmeczony ... no chyba, ze sie na dyzurach dobrze
    wysypia ...

    >A co do USA tam jest wszystko fajnie jak jesteś zdrowy.

    U nas tak samo :-(
    Tzn gorzej, bo nawet jak jestes zdrowy, to niekoniecznie jest fajnie.

    Ale ... ile kosztuje ubezpieczenie w USA ?

    Dawniej mowilo sie ok 300$ na mc na rodzine.

    To jak popatrzylem w pita ... nie tak znow duzo mniej place ...

    J.