  • 71. Data: 2010-10-19 14:11:23
    Temat: Re: Statystyka
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    news:i9k03u$dd8$1@news.onet.pl...
    > 2010-10-15 15:37:58 Bartłomiej Kacprzak

    > W końcu linia to przecież nie ściana.
    >
    > Oraz nie ma takich przepisów których nie
    > da się złamać... bo patrz np. wyżej.

    Najsmieszniejszy jest fakt, ze na motocyklistow przejezdzajacych przez
    ciagla linie miedzy stojacymi w miejscu samochodami psiocza oszolomy, ktore
    bronia zapierdalania 120 przez wioski bo "jakis idiota stawia ograniczenia".

    W tym kraju normalnie nigdy nie bedzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 72. Data: 2010-10-21 00:23:15
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał :

> [...]
    > ciagla linie miedzy stojacymi w miejscu samochodami psiocza oszolomy,
    > ktore bronia zapierdalania 120 przez wioski bo "jakis idiota stawia

    Śmieszne? Gdybyś tu pokazał jakieś rzetelne badania statystyczne, które by
    dowiodły tego co napisałeś, to bym się może i uśmiechnął. Póki co żałosnym
    wydaje mi się fakt, że publikujesz tu jakieś z dupy wyssane brednie.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 73. Data: 2010-10-24 17:55:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:13:50 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Logicznie świadczy o ulomnosci motocyklistów, o ich niedojrzalosci i
    > przecenianiu swoich mozliwosci. To ze prosza o specjalna uwage na drodze
    > sprawia ze proponuje w pierwowzorze zamiast 'motocyklisci' umiescic
    > 'kretyni'.

    Przedstaw swoje 'rozumowanie' zatem.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2010-10-24 17:56:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:24:37 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Jesli nie ogarniasz kodeksu drogowego zostaw moto w garazu.

    Ja ogarniam, jakoś nie zauważam, aby motocykliści stwarzali jakieś
    zagrożenie dla mnie z racji łamania przepisów. Mam też nadzieję (bo to nie
    mnie oceniać), że ja też nie stwarzam zagrożenia dla nich.

    --
    ___________ (R)

  • 75. Data: 2010-10-24 17:57:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 12:26:56 +0100, kamil napisał(a):

    > Twoim zakichanym obowiazkiem jest zachowac ostroznosc, ponadto stosowac sie
    > do zasady ograniczonego zaufania.

    Zapędziłeś się. Może przeczytaj tą zasade (art. 4. PoRD)?

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2010-10-24 17:59:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:33:32 +0200, spammtrapp napisał(a):

    > Alez ja go widze, widze go wtedy gdy leci ponad 100 na dozwolonych 50,

    Mhm. A jak tą prędkość zmierzyłeś?>

    > wtedy gdy wyprzedza sznur samochodów na podwójnej ciagłej i w wielu

    I co, zagraża komuś?

    > innych sytuacjach sprzecznych z Art 3.1. i wieloma innymi. I do tego sie

    I to, że ktoś inny łamie przepisy, to Ty jesteś zwolniony z ich
    przestrzegania?

    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2010-10-24 18:00:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 11:45:14 +0200, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Jest zgodne z prawem tylko na drogach bez wyznaczonych pasów ruchu lub
    > od biedy na takich gdzie jest tylko jeden pas ruchu. A w miejscach gdzie
    > jest to najbardziej niezbepieczne -- czyli duże ruchliwe ulice o wielu
    > pasach jest *łamaniem* przepisów. To że motocykliści sobie ubzdurali, e
    > jest inaczej tego nie zmieni -- bzdura powtarzana 1000 razy nadal jest
    > bzdurą.

    Wskaż te przepisy...

    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2010-10-24 18:01:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 12:27:55 +0200, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > Oddział 4 Art. 22.
    > 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    > ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który
    > zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.

    Teraz przeczytaj definicję ustąpienia pierwszeństwa i idź do kąta się
    wstydzić.

    > I teraz napisz jak wyobrażasz sobie przeciskającego się motocyklistę nie
    > łamiącego tych przepisów? (mowa oczywiście o jezdni z wyznaczonymi pasami).

    Normalnie.

    --
    ___________ (R)

  • 79. Data: 2010-10-24 18:02:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:04:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Pomijając zupełnie niepozorny fakt, że od zawsze (chyba, że pas jest
    > wystarczająco szeroki dla dwóch pojazdów), to jeszcze PoRD explicite
    > zakazuje wyprzedzania bezpośrednio przed skrzyżowaniami. To chyba było

    Jak tez odróżnia wyprzedzanie od omijania, ale to nie dla Waldusia...

    --

  • 80. Data: 2010-10-24 18:04:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:01:16 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > A jak widzisz kradzież w sklepie, to tłumaczysz sobie, że krew cię zalewa,
    > bo ktoś będzie miał więcej od ciebie? Jakie to odkrywcze, drogi Watsonie!!

    A co mi kradnie motocyklista, który sobie pojedzie wtedy, kiedy ja nie
    mogę?

    --