eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmStatystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennieRe: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów dziennie
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Statystyczny mieszkaniec USA wysyła i odbiera około 10 SMS'ów
    dziennie
    Date: Fri, 30 Sep 2011 07:44:17 -0500

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j643fh$qhc$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w

    > Zapewne dlatego.
    > Tylko ... czy duzo osob tak przenioslo, czy nadal jest pare prefiksow
    > gdzie masz 90% trafienia w komorke ?

    Komórki NIGDY nie miały wyróżnionych stref numeracyjnych...
    Od zawsze ludzie w Chicago mieli komórki zaczynające się od
    312 w centrum i 708 na przedmieściach.

    > Podejrzewam ze osoby blizej zwiazane z laczami miedzyoperatorskimi
    > potrafia nawet w USA sporo powiedziec o numerze na podstawie sygnalizacji.

    Na podstawie jakiej sygnalizacji?

    > U nas tez wyglada pobobnie, ale pomijajac przenosiny pewnie jednak
    > przydzielano numery jakimis blokami.

    Kurde, aleś Ty uparty. Ludzie tu odchodzą od telefonów drucianych
    i przenoszą nagminnie stare numery do VoIPów i na komórki.

    > Mysle ze to raczej chodzi o jedno ustawienie.
    > Macie tam zdaje sie jakis rejestr gdzie jest obowiazek sprawdzic
    > czy odbiorca godzi sie czy nie przyjac obce rozmowy.
    > Ale rozmowy, nie sms.

    Widać mnie nie lubią, bo nie dostaję smsów.

    > Abo, ale sa i prepaidy w rodzinie.

    I na abo dostajesz reklamy? A to Ci dopiero...

    Co mu wyszło kiepsko?