  • 121. Data: 2023-08-13 07:43:54
    Temat: Re: Statku i samochodów uratować raczej się nie da
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-08-2023 o 21:49, Myjk pisze:
    > Fri, 4 Aug 2023 11:40:06 +0200, Janusz

    > Oczywiście, zaraz na wespół z radziem, przytoczycie wypowiedzi
    > "pozostałych" którzy stwierdzają taki fakt, bure suczki?

    > Póki co to wy zaklinacie rzeczywistość, już przewidywaliście
    > że się wszstko na statki spali, bo przecież nie da się gasić
    > elektryków, że statek zatonie i zatruje wody, no a tymczasem
    > statek zawinął do portu i odbędzie się śledztwo, a nie,
    > dementowane wielokrotnie, brednie że jedyną przyczyną
    > był elektryk, ruskie trolle.

    https://elektrowoz.pl/transport/pierwsza-inspekcja-p
    o-pozarze-statku-fremantle-highway-auta-elektryczne-
    w-dobrym-stanie-pozaru-tam-nie-bylo/

    Oj jaka przykrość, kłamstwa hejterów (z rutersem na czele) wychodzą na
    jaw......

  • 122. Data: 2023-08-13 08:06:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 07:43, Cavallino pisze:

> [...]
    w-dobrym-stanie-pozaru-tam-nie-bylo/

    > Oj jaka przykrość, kłamstwa hejterów (z rutersem na czele) wychodzą na

    Nie śledzę tej historii ale śmieszą mnie wpisy
    zawierające prawdy objawione cytowane ze
    żródła, które jest zainteresowane i też opiera się tylko
    na domysłach. Tak samo jak e-ogm.
    Reszta tutaj to projekcje słodkopierdzących, hejterów i konfederatów.

  • 123. Data: 2023-08-13 10:47:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 08:06:11 +0200, cef wrote:

> [...]
    >
    > Nie śledzę tej historii ale śmieszą mnie wpisy
    > zawierające prawdy objawione cytowane ze
    > żródła, które jest zainteresowane i też opiera się tylko

    Niby tak, ale jak źródło to zmyśli, to utraci wiarygodnosc.
    Moze nie w oczach fanbojów ... ale moze jednak naprawde była
    inspekcja, i pokład/y z elektrykami wcale nie są spalone.

    Ciekawe jaka tam była temperatura, i czy mozna taki samochod, który np
    przeżył 80C, wydać klientowi :-)

    J.

  • 124. Data: 2023-08-13 11:03:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Aug 2023 10:47:33 +0200, J.F

    > Niby tak, ale jak źródło to zmyśli, to utraci wiarygodnosc.

    Standardowo napiszą że powoływali się na wypowiedzi świadków.

    > Moze nie w oczach fanbojów ...

    No, to z pewnością.

    > ale moze jednak naprawde była inspekcja,
    > i pokład/y z elektrykami wcale nie są spalone.

    Japierdolę, ale wy jednak macie nawalone w makówkach...
    Uwierzyliście od strzału, po paru godzinach od rozpoczęcia pożaru,
    w tezę że statek zapaliły elektryki i że przez nie się go nie da
    ugasić, a jak statek jest w porcie i przystąpiono do standardowej
    procedury inspekcji i poszukiwania przyczyn pożaru, to wy (zakładam
    że reszta dzbanów która zdążyła tutaj na grupie i innych internetów)
    podważacie że ktoś w ogóle badał... Czekam jeszcze na stwierdzenie,
    że inspekcja i przyczyna będą zmanipulowane aby tylko chronić "lobby
    elektryczne".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 125. Data: 2023-08-13 11:42:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-06 o 15:35, Shrek pisze:
    > Który moment? Bo jak mówił o bonie to wyraźnie mówił o płaceniu za
    > usługi medyczne a nie za ubezpieczenia.

    Posłuchaj przeczytaj jeszcze raz

    Tak wyglądał ten "wywiad"

    Na jego podstawie chcesz podejmować decyzję czy zagłosujesz na Konfederację?

    Przecież jesteś inteligentny.

  • 126. Data: 2023-08-13 15:47:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 10:47, J.F pisze:

> [...]
    > inspekcja, i pokład/y z elektrykami wcale nie są spalone.
    >
    > Ciekawe jaka tam była temperatura, i czy mozna taki samochod, który np

    To w zasadzie obojętne jest. Najśmieszniejsze, że się znajdą tacy,
    co będą za jedną wersją bo trzeba dowalić ruskim trolllom i turbanom
    i ci co będą za drugą czyli za lobby paliwowym.
    (bo efekt węglowy podobny)
    Nie chodzili do szkoły i nie wiedzą, że jak coś będzie dla ludzi
    powszechne, to będzie za tym stał kapitał.
    A on jest tak samo ruski jak arabski, europejski albo amerykański
    czy azjatycki. Szczytem tego będzie jak surowce do baterii
    a już na pewno prąd będzie się produkować z ropy.

  • 127. Data: 2023-08-13 20:04:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-08-2023 o 10:47, J.F pisze:

    o-pozarze-statku-fremantle-highway-auta-elektryczne-
    w-dobrym-stanie-pozaru-tam-nie-bylo/

    > Niby tak,

    Co niby tak?
    No właśnie ten temat od początku był mokrym snem hejterów, bez żadnego
    oparcia w źródłach.
    Ale pewnie wtedy żadnego hejtera nie śmieszył tenże brak źródła.....

  • 128. Data: 2023-08-13 20:36:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 20:04:30 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    > oparcia w źródłach.
    > Ale pewnie wtedy żadnego hejtera nie śmieszył tenże brak źródła.....

    Jedno oparcie w źródłach jest takie, ze ten konkretny statek od 10 lat
    woził spaliniaki, i zadnego pożaru nie mial.

    A przeciez nie był jedyny - od dekad statki wożą samochody.

    A teraz muszą tez wozic BEV, i proszę, są skutki :-)

    Ktos odszuka poprzedni duzy pożar na samochodowcu?

    P.S.
    https://en.wikipedia.org/wiki/MV_Fremantle_Highway

    "A spokesperson for the International Maritime Organization (IMO) said
    that, in light of the growing number of fires on cargo ships, IMO will
    announce new safety standards for those transporting electric vehicles
    in 2024. The guidelines could include specifications on how fully a
    battery can be charged.[20] The IMO said that chemicals for
    extinguishing fires, special fire blankets, equipment such as
    battery-penetrating jet extinguishers and bigger gaps left between
    electric vehicles on ships could also become mandatory.[20]"

    Hejter, ignorant, czy przezorny?

    J.

  • 129. Data: 2023-08-13 21:59:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.08.2023 o 11:42, _Master_ pisze:

    > Posłuchaj przeczytaj jeszcze raz
    >
    > Tak wyglądał ten "wywiad"

    Normalnie wyglądał.

    > Na jego podstawie chcesz podejmować decyzję czy zagłosujesz na
    > Konfederację?

    Oczywiście że nie.

    > Przecież jesteś inteligentny.

    No właśnie - skąd pomysł, że przez jakiś wywiad mógłbym głosować bądź
    nie na komfę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-08-13 23:45:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-08-2023 o 20:36, J.F pisze:

    o-pozarze-statku-fremantle-highway-auta-elektryczne-
    w-dobrym-stanie-pozaru-tam-nie-bylo/

    > Jedno oparcie w źródłach jest takie, ze ten konkretny statek od 10 lat
    > woził spaliniaki, i zadnego pożaru nie mial.

    Teraz już miał.

    > A przeciez nie był jedyny - od dekad statki wożą samochody.

    I od dekad mają katastrofy/pożary.
    Co chwilę gdzieś ropa zatruwa jakieś okolice...