  • 31. Data: 2011-08-31 16:40:18
    Temat: Re: Starzenie opony - fakt czy mit?
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1f594i54g8kdr$.hn7b2wvc8vsy.dlg@40tude.net...

    > Rewelacyjny Pizza Garden na Konopnickiej i wciaz niezle Trzy Papryczki na
    > Poselskiej.

    + Cyklop na Mikołajskiej

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 32. Data: 2011-08-31 16:42:05
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Znaczy co, grubą wolisz?

    Tak, wolę grubszą.

    > Czy we Włoszech jadłeś gdzieś na dworcu?

    Nie, nie na dworcu :-). Nie jestem bywalcem włoskich
    pizzerii, mówię o tej, którą jadłem. A lokal wydawał się
    normalny, nie potrafię ocenić jakości pizzy podawanej w
    lokalu np. po jego wystroju :-).

    > Bo ja nie widzę konkurencji dla włoskich pizz.

    To rzecz gustu. Ja wolę w Polsce :-).

  • 33. Data: 2011-08-31 16:48:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości news:

    >Bo nie jadłeś prawdziwej włoskiej pizzy.
    >Ja jeszcze nie widziałem w Polsce pizzerii oferującej pizzę na
    >prawdziwej mozzarelli (takiej z mleka bawolego).

    A ja znalem pewna niemiecka pizzerie, prowadzona przez Wlocha, z
    dyplomem, kelnerowali tez Wlosi ... ale pizze piekli Polacy :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-08-31 16:50:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, wolę grubszą.

    To nie pizza, tylko placek drożdżowy.
    Inna konkurencja.

  • 35. Data: 2011-08-31 16:53:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A ja znalem pewna niemiecka pizzerie, prowadzona przez Wlocha, z dyplomem,
    > kelnerowali tez Wlosi ... ale pizze piekli Polacy :-)

    Bo to nie chodzi o kto piecze, tylko o składniki, grubość i wyrobienie
    ciasta, piec itd.
    We Włoszech oczywiście też zdarza się kiepska pizza, zwłaszcza w rejonach
    turystycznych, ale szansa że spieprzą jest dużo mniejsza, niż na to że w
    Polsce dostaniesz naprawdę dobrą.

    Jak widzę na pizzy ser czy salami za 10-15 zł/kg, to nie ma szans żeby taka
    pizza była dobra.

  • 36. Data: 2011-08-31 16:57:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/08/2011 15:53, Cavallino wrote:

> [...]
    > na to że w Polsce dostaniesz naprawdę dobrą.
    >
    > Jak widzę na pizzy ser czy salami za 10-15 zł/kg, to nie ma szans żeby

    LOL, czy to ten sam Cavallino, który pisał

    ?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 37. Data: 2011-08-31 16:58:19
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 31.08.2011 13:36, J.F pisze:
    > Za PRL z jednej strony mogli nie miec dewiz na odpowiednie ulepszacze

    Chyba pogarszacze. :P Mój Starszy robił swego czasu ileś tam lat w
    Stomilowskiej gumówce i wszystkie badania jeśli chodzi o opony polegały
    na tym, aby wykoncypować jak tu wrzucić jak najwięcej sadzy i innych
    śmieci, żeby guma nadal miała własności opony. :)

    S.

  • 38. Data: 2011-08-31 17:00:26
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > A jak na drodze ?
    > Bo to co bywa sliskie pod palcem, niekoniecznie jest sliskie nawet na
    > kamiennej kostce, jak sie przycisnie sila cwierc tony.

    albo jest sliskie ale tylko na głebokość 0,5mm i jak się zetrze to już jest
    takie jak zwykle.
    kupiłem niedawno zimówki "nowe" 4 letnie magazynu
    gołym okiem i ręką nie dało się ich odróznić od nowych nowych.

  • 39. Data: 2011-08-31 17:16:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    piec oczywiscie mieli .. mysle ze profesjonalny, ale szef przeciez nie
    siedzi w kuchni i nie pilnuje czy Polak uczciwie ciasto wyrabia :-)

    Tak nawiasem mowiac to polska zaloga byla lepsza niz wczesniejsza :-)

    >Jak widzę na pizzy ser czy salami za 10-15 zł/kg, to nie ma szans
    >żeby taka pizza była dobra.

    To moze przeprowadzimy slepy test roznych serow ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-08-31 17:22:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" napisał w

> [...]
    >polegały na tym, aby wykoncypować jak tu wrzucić jak najwięcej sadzy
    >i innych śmieci, żeby guma nadal miała własności opony. :)

    No ale widzisz, cwierc wieku minelo, ustroj sie zmienil, a do gumy
    piasek sypia :-)
    I wcale nie jestem pewien czy to dlatego ze kauczuk jest za drogi, czy
    jednak kauczuk z sadza i krzemionka lepszy.

    Jakies polepszacze na pewno tez przemysl stosuje, ktorych za PRL moglo
    zabraknac, choc wydaje mi sie ze opony akurat Stomil robil calkiem
    dobre.

    A tak swoja droga - ktos sie orientuje z czego sie teraz opony robi ?
    Chyba juz nie z naturalnego kauczuku ?

    J.