  • 21. Data: 2011-08-31 15:12:40
    Temat: Re: Starzenie opony - fakt czy mit?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Znaczy co, grubą wolisz?
    > Czy we Włoszech jadłeś gdzieś na dworcu?
    >
    > Bo ja nie widzę konkurencji dla włoskich pizz.

    Ja też nie -- ale takich z pieca, w dobrej pizzerii. U nas ciężko w ogóle
    zjeść coś, co zasługuje na miano pizzy.

  • 22. Data: 2011-08-31 15:22:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 31 Aug 2011 13:12:40 GMT, to napisał(a):

    > Ja też nie -- ale takich z pieca, w dobrej pizzerii. U nas ciężko w ogóle
    > zjeść coś, co zasługuje na miano pizzy.

    Przyjedz do Krakowa. Sa przynajmniej 2 miejsca, gdzie naprawde warto
    sprobowac pizzy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 23. Data: 2011-08-31 15:29:28
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 31 Sie, 11:52, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > uplynnic zeszloroczne zapasy. Na razie wylobbowali unijny przepis ze
    > chyba do dwoch lat od daty produkcji opone uwaza sie za nowa, i klient
    > nie moze miec pretensji ze taka mu sprzedano :-)

    Ci niedobrzy "oponiarze" "wylobbowali" trzy lata od daty produkcji.

  • 24. Data: 2011-08-31 15:35:33
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Przyjedz do Krakowa. Sa przynajmniej 2 miejsca, gdzie naprawde warto
    > sprobowac pizzy.

    Zdradzisz co to za miejsca? ;-)

  • 25. Data: 2011-08-31 15:39:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/08/2011 13:02, Robert_J wrote:

    > Kiedyś jadłem i powiem że badziewie :-). Zdecydowanie wolę robioną w
    > Polsce, oczywiście z dobrej pizzerii...

    Taa, najlepiej jeszcze ketchupem zalać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 26. Data: 2011-08-31 15:44:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Taa, najlepiej jeszcze ketchupem zalać.

    Miszkalem z Wlochami, jeden mial nawet na nazwisko Pizzarelli i z ojcem
    prowadzili pizzerie. Jadlem kilka razy. Poziom smaku porownywalny jak z
    dobra pizza w Polsce. Nie oszukujmy sie - zrobic pizze to nie jest cos
    wytajkowo trudnego i zachwycanie sie, ze jedynie Wlosi potrafia ja zrobic
    dobrze jest cokolwiek smieszne.

    Dysiek

  • 27. Data: 2011-08-31 15:58:38
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 15:35:33 +0200, Maciek napisał(a):

    > Zdradzisz co to za miejsca? ;-)

    Rewelacyjny Pizza Garden na Konopnickiej i wciaz niezle Trzy Papryczki na
    Poselskiej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 28. Data: 2011-08-31 16:00:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 15:44:15 +0200, Dysiek napisał(a):

    >Nie oszukujmy sie - zrobic pizze to nie jest cos
    > wytajkowo trudnego i zachwycanie sie, ze jedynie Wlosi potrafia ja zrobic
    > dobrze jest cokolwiek smieszne.

    Trzeba miec wiedze, doswiadczenie, odpowiednia make, odpowiednie dodatki i
    odpowiedni piec. Reszta to pikus.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 29. Data: 2011-08-31 16:28:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > Ja też nie -- ale takich z pieca, w dobrej pizzerii. U nas ciężko w ogóle
    > zjeść coś, co zasługuje na miano pizzy.

    Dokładnie tak.
    A już zamawianie jakiegoś gumowca z dostawą do domu to profanacja.
    Już lepiej sobie samemu zrobić.

  • 30. Data: 2011-08-31 16:30:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > dobra pizza w Polsce. Nie oszukujmy sie - zrobic pizze to nie jest cos
    > wytajkowo trudnego i zachwycanie sie, ze jedynie Wlosi potrafia ja zrobic

    Bo nie jadłeś prawdziwej włoskiej pizzy.
    Ja jeszcze nie widziałem w Polsce pizzerii oferującej pizzę na prawdziwej
    mozzarelli (takiej z mleka bawolego).