  • Data: 2009-07-12 07:39:00
    Temat: Re: Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?
    Od: siinski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lip, 23:54, "magnes" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Znajomy znajomego ma w piwnicy Jaskolke (MZ ES 250/1) i chce sie tego pozbyc
    > po cenie zlomu. Lezy to w tej piwnicy (przywalone masa innych rupieci) ladne
    > kilka lat wiec rewelacji nie ma, ale ze Jaskolka mi sie zawsze podobala to
    > se pomyslalem, ze czemu by tego nie wziasc. Problem jest jednak taki, ze
    > dokumentow na to nie ma. Wlasciciel piwnicy (starszy pan) dostal ja kiedys w
    > rozliczeniu za robote ktora komus robil, ale umowy spisanej nie bylo. Dowodu
    > rejestracyjnego tez nie ma, jest tylko stara tablica rejestracyjna.
> [...]
    dieslu.http://www.bikepics.com/members/magnes/

    Od stycznia tego roku istnieje możliwość zarejestrowania pojazdu
    zabytkowego który nie posiada dokumentów.Rejestrujesz toto na
    podstawie opinii rzeczoznawcy że dany pojazd jest zabytkowy i na
    podstawie złożonego pod rygorem odpowiedzialności karnej oświadczanie
    w którym piszesz że jesteś właścicielem danego pojazdu i znalazłeś go
    np.u dziadka szwagra w stodole.Oczywiście tak jak pisał jeden z
    kolegów zarejestrowanie pojazdu na zabytek niesie pewne uciążliwości
    np.obowiązek dbania o toto aby jego stan techniczny się nie
    pogorszył,aby toto było oryginalne i o ile dobrze pamiętam chyba jest
    konieczna jakaś zgoda na wywóz zabytku za granicę.Ale możesz
    ubezpieczyć toto od OC tylko na czas trwania sezonu,choć zdaję sobie
    sprawę że przy cenach polis OC na motocykle oszczędności będą raczej
    iluzoryczne.
    Pozdrawiam i powodzenia