  • Data: 2009-07-13 09:11:17
    Temat: Re: Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > Wczasach gdy mialem Garbatego to PZU dawalo znizke 50% za weterana szos.
    > Potem przestali, to znaczy dawali ale chcieli ode mnie jakies swistki
    > itp to olalem.

    Dokładnie tak, warunkiem było ukończone przez auto 25 lat, ale tu jak to
    z PiZetJu bywa za każdym razem wszystko zależało od Naczelnika i często
    trzeba było się użerać o swoje.

    W 1 inspektoracie dawali bez problemu (rzadkość, raczej w mniejszych
    miejscowościach) w innym trzeba było pisać elaboraty.
    Mając od kilku lat auto ze zniżką dla weterana przy kolejnej umowie
    nagle mi z tego, ni z owego odmówili mi jej przedłużenia.
    Rozmowa na miejscu nic nie dała, odwołałem się do Centrali i po krótkim
    czasie dostałem pismo z przeprosinami i wyrównanie nadpłaty. ;)

    Niektórzy wymagali legitymacji członka CAAR CLUB PL.
    Gdy wycofali się z "weterana" przeniosłem się z pocałowaniem ręki do
    innego TU, które nie tylko zachowało, moje zniżki, to jeszcze płacę
    mniej niż płaciłem w PiZetjU ze zniżką! ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V