-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!bor
der2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.
news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
Date: Thu, 30 Apr 2020 15:51:29 +0200
From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Stary komputer nowy samolot - to tylko pozornie OT
References: <r8ciqs$7ho$1$Janusz@news.chmurka.net> <r8cjpu$a1l$1@dont-email.me>
<r8cle3$9to$1$Janusz@news.chmurka.net> <r8cm45$q5u$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <r8cm45$q5u$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5eaad7d7$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 194.33.77.72
X-Trace: 1588254679 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17343 194.33.77.72:52050
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:752933
[ ukryj nagłówki ]
> Więc winien nie jest hardware tylko zespół dyletantów którzy nie
> przetestowali kodu.
A nie szerzej?
Są chyba jakieś normy projektowania w tej branży? Wiem jakie są
wymagania w dziedzinie wykonawstwa elementów dla branży lotniczej
(znaczy trochę wiem).
Jak to jest możliwe, że w przypadku pojazdu który nie można ot tak
zatrzymać dla bezpieczeństwa pasażerów na poboczu - jak samochód
przykładowo, dopuszcza się pojedyncze układy czujników? W mniej
newralgicznych dziedzinach dubluje się, a tutaj wolno nie dublować? Nie
pasuje mi to... znaczy... śmierdzi na odległość.
Tak więc po mojemu winny jest praktycznie każdy w łańcuszku w którym
powstał, a następnie mógł polecieć taki samolot. Mam tutaj na myśli
wszystkich od "początkowego pomysłu", po przez
konstruktorów/programistów, po kontrolę, certyfikację, kupującego, a na
pilotach skończywszy.
Takie moje zdanie w temacie.
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.04.20 15:53 Irek.N.
- 30.04.20 15:57 heby
- 30.04.20 20:03 Janusz
- 30.04.20 20:15 Janusz
- 30.04.20 20:28 Janusz
- 30.04.20 21:08 heby
- 30.04.20 23:29 Mirek
- 30.04.20 23:44 Mirek
- 01.05.20 00:19 Adam
- 01.05.20 11:29 heby
- 01.05.20 16:38 Mirek
- 01.05.20 19:00 a...@m...uni.wroc.pl
- 01.05.20 21:42 heby
- 02.05.20 12:35 Pawel \"O'Pajak\
- 02.05.20 15:38 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=