-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
From: "Frolko" <h...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Date: Sun, 26 Nov 2017 07:28:58 +0100
Organization: Mixmin
Lines: 26
Message-ID: <ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 26 Nov 2017 06:29:40 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.mixmin.net;
posting-host="87146cbdf2cfed81e3694f89ab22b766c551f4e7";
logging-data="16046"; mail-complaints-to="a...@m...net"
In-Reply-To: <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619718
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2017-11-24 o 14:03, Myjk pisze:
>>
>> W przedstawionej sytuacji nie masz racji -- w manualu sprzęgło wciska się
>> JEDNOCZEŚNIE z pedałem hamulca, tylko inna idzie siła z poszczególnych
>> nóg.
>
> Ja uważam, że hamuje się hamulcem.
> Jeśli ty w awaryjnej sytuacji sobie chcesz wsciskać sprzęgło, to proszę.
> Ja umiem przy gwałtownym hamowaniu depnąć hamulec w podłogę.
Weż pod uwagę nawyki. Nawyki decydują co człowiek robi
w sytuacji, gdy nie ma czasu na myslenie.
Nie wierzę, że awaryjnie hamujesz i nie uzywasz sprzęgła.
Awaryjnie hamuje się bardzo rzadko i twoje nawyki masz z normalnego
hamowania, natomiast przy normalnym hamowaniu
musisz użyć sprzęgła, bo ci silnik szarpie, lub zgasnie.
Czyli masz nawyk pilnowania momentu kiedy wcisnąć sprzęgło. Przy awaryjnym
hamowaniu twoja podświadomość też będzie obciązona
pilnowaniem kiedy nacisnąć sprzęgło i to opóźnia hamowanie.
Jeżeli jest nawyk równoczesnego naciskania hamulca i sprzęgła ( nie dotyczy
długich zjazdów ) to awaryjne hamowanie nie jest obciążone
pilnowaniem momentu kiedy nacisnąć sprzęgło i odbywa się
szybciej.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 07:46 Frolko
- 26.11.17 08:07 Frolko
- 26.11.17 09:26 cef
- 26.11.17 09:34 cef
- 26.11.17 10:01 Budzik
- 26.11.17 11:10 Shrek
- 26.11.17 11:36 Frolko
- 26.11.17 11:41 Frolko
- 26.11.17 12:16 cef
- 26.11.17 12:19 cef
- 26.11.17 13:00 Budzik
- 26.11.17 13:45 Shrek
- 26.11.17 14:54 cef
- 26.11.17 15:02 Shrek
- 26.11.17 16:07 Dominik Ałaszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A