  • 11. Data: 2013-04-24 13:06:19
    Temat: Re: Starter24.pl czy cos sie zmienilo/poprawilo?
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 24.04.2013 12:29, Jakub Witkowski pisze:
    > No właśnie szukam taniego assistance głównie na wypadek złapania gumy,
    > bo nie chcę wozić stale koła (LPG).

    Na takie okoliczności są ,,klubiki fana opon danej marki'' czy jak to
    zwał. Mając na pojeździe komplet opon dajmy na to Dunlop wyrabiasz
    bezpłatnie kartę w takowym klubiku i ona zawiera takie podstawowe rzeczy
    jak wymiana koła/naprawa opony/skończyło się paliwo/nalanie złego
    paliwa. Nie wiem na ile jest skuteczne, w ,,OWU'' wspomnianego Dunlopa
    jest też na ten przykład napisane, że samochód nie może mieć więcej jak
    10 lat :P

    S.

  • 12. Data: 2013-04-24 13:13:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-04-24 13:06, Stefan Szczygielski pisze:

    > Na takie okoliczności są ,,klubiki fana opon danej marki'' czy jak to
    > zwał. Mając na pojeździe komplet opon dajmy na to Dunlop wyrabiasz
    > bezpłatnie kartę w takowym klubiku i ona zawiera takie podstawowe rzeczy

    [SPAM] Wymienię fuldy na klebery ;)

  • 13. Data: 2013-04-24 16:02:04
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.

    skonfiguruj sobie startera tak teby chociaz wyrownal poziom ADAC i daj
    znac gdzie wyszlo drozej

    P.

  • 14. Data: 2013-04-24 16:10:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No ok...ale jakos trudno mi sobie wyobrazic, ze na drodze ktos to naprawi.
    > Predzej lawetowanie do warsztatu.

    No i na to właśnie liczę.

    > Abo w ogole to benzyna w trase sie wybrales. Kup "smierdziucha" ;-)

    Mam.
    Ale w fajne miejsca i okazje się jeździ klasykiem.

  • 15. Data: 2013-04-24 16:25:05
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 16:02:04 UTC+2 użytkownik PJ napisał:
    > //Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.

    > skonfiguruj sobie startera tak teby chociaz wyrownal poziom ADAC i daj
    >
    > znac gdzie wyszlo drozej

    Racja...to chyba najlepsze porownanie...dam znac co z tego wyszlo.
    --
    Dman-666

  • 16. Data: 2013-04-25 19:13:22
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2013-04-23 16:07, Dman666 pisze:
    > Szukam jakiejs wersji assistance na polske i miedzy innymi w gre wchodzi rzeczona
    firma.
    > Jakis czas temu wieszali psy na tym bycie, opinie sa rozne z przewaga negatywnych.
    > Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.
    >
    > Czy ktos posiada / korzystal w ostanim czasie? Mam na mysli 2012/2013 rok.
    >
    > --
    > Dman-666

    Korzystałem w 2012 roku. Zatarty silnik na autostradzie pod Szczecinem.
    Czekałem 40 minut na lawetę, ale dojechała, ściągnęła mnie tam gdzie
    chciałem (miałem jakiś pakiet za 200zł na całą unie).

  • 17. Data: 2013-11-14 15:28:19
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 16:07:37 UTC+2 użytkownik Dman666 napisał:
> [...]
    >
    > Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.
    >

    > Czy ktos posiada / korzystal w ostanim czasie? Mam na mysli 2012/2013 rok.

    generalnie nie jest z nimi tak źle, też ostatnio zastanawiałem się nad assistance bo
    autko też już nie najnowsze, a przeciez oni też maja adac

    opinie maja calkiem ok http://panoramafirm.pl/miasto/starter_sp._z_o.o._pom
    oc_na_drodze_24h_polska-ksaza_ntu.html#rekomendacje

  • 18. Data: 2013-11-19 10:54:39
    Od: Dudek <d...@g...com>

> [...]
    >
    > Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.
    >

    > Czy ktos posiada / korzystal w ostanim czasie? Mam na mysli 2012/2013 rok.

    Niestety w te wakacje korzystalismy z usług starter assistnace. Jechaliśmy do Włoch
    własnym autem,ale za nim wyjechaliśmy z Polski auto nam się rozkraczyło.

    Przyjechał mechnik, jak to mechnik posmęcił. Troche się nastaliśmy na drodze, bo
    chyba ze 3 godziny zeszło z przyjazdem i naprawa, ale końcu dotarlismy na miejsce.

    ogólnie poszło cąłkiem sprawnie, ale zawsze może być lepiej

  • 19. Data: 2014-01-20 15:44:32
    Od: m...@g...com

> [...]
    chyba ze 3 godziny zeszło z przyjazdem i naprawa, ale końcu dotarlismy na miejsce.

    > ogólnie poszło cąłkiem sprawnie, ale zawsze może być lepiej

    U Startera akurta fajne jest to, że pod domem jak ci się coś rozkraczy to tez po
    ciebie przyjadą

  • 20. Data: 2014-02-24 13:55:01
    Od: Umberto <h...@g...com>

    porównywałem Starter assistance i compenese jakis czas temu i jak na moje potrzeby
    lepiej wychodzę ze Starterem, mają bardziej praktyczne podejście do życia