  • 1. Data: 2013-04-23 16:07:37
    Temat: Starter24.pl czy cos sie zmienilo/poprawilo?
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    Szukam jakiejs wersji assistance na polske i miedzy innymi w gre wchodzi rzeczona
    firma.
    Jakis czas temu wieszali psy na tym bycie, opinie sa rozne z przewaga negatywnych.
    Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.

    Czy ktos posiada / korzystal w ostanim czasie? Mam na mysli 2012/2013 rok.

    --
    Dman-666

  • 2. Data: 2013-04-23 18:32:20
    Temat: Re: Starter24.pl czy cos sie zmienilo/poprawilo?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.
    >
    > Czy ktos posiada / korzystal w ostanim czasie? Mam na mysli 2012/2013 rok.

    Ja posiadam, ale od czasu gdy posiadam Lancia sie przestraszyla i nie chce
    sie zepsuc az do unieruchomienia, wiec nie korzystalem.

  • 3. Data: 2013-04-23 22:30:52
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 18:32:20 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Ja posiadam, ale od czasu gdy posiadam Lancia sie przestraszyla i nie chce
    >
    > sie zepsuc az do unieruchomienia, wiec nie korzystalem.

    Mi tez trudno jest sobie wyobrazic zeby stanelo na amen...moze jednak powinienem
    wykupic straszaka ;)

    Dzieki i za to.
    --
    Dman-666

  • 4. Data: 2013-04-23 22:41:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2013 07:07:37 -0700 (PDT), Dman666 napisał(a):
> [...]
    > Jakis czas temu wieszali psy na tym bycie, opinie sa rozne z przewaga negatywnych.
    > Oczywiscie mozna tez wykupic ADAC ale troche inne koszta.

    A to jakas roznica ?
    Bo pisza "Wylaczny artner ADAC w Polsce" ...

    J.

  • 5. Data: 2013-04-23 23:17:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dman666" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Mi tez trudno jest sobie wyobrazic zeby stanelo na amen...

    Ale mnie wcale nie jest trudno sobie wyobrazić, zwłaszcza że Startera
    kupiłem po tym jak mi się aparat zapłonowy skończył w 1 sekundę, bez żadnego
    ostrzeżenia nawet.

  • 6. Data: 2013-04-23 23:57:41
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 22:41:00 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A to jakas roznica ?
    > Bo pisza "Wylaczny artner ADAC w Polsce" ...

    Pisac to kazdy moze.Pytanie co kryje sie pod definicja "partnerstwo" ;)

    Po lekturze okolo 2009 wynika, ze to dziady, bankruci, kompromitacja oraz inna
    acja...
    Ale strona nadal dziala i przyjmuja klientele wiec cos moze "ruszylo". Stad moje
    pytanie.
    Strucel w miare wyremontowany, ale na pokladzie w majowke bedzie 4 osobowa dziatwa
    wiec tako sobie spekuluje czy warto.
    --
    Dman-666

  • 7. Data: 2013-04-24 00:02:55
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 23:17:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Ale mnie wcale nie jest trudno sobie wyobrazić, zwłaszcza że Startera
    > kupiłem po tym jak mi się aparat zapłonowy skończył w 1 sekundę, bez żadnego
    > ostrzeżenia nawet.

    No ok...ale jakos trudno mi sobie wyobrazic, ze na drodze ktos to naprawi. Predzej
    lawetowanie do warsztatu.

    Abo w ogole to benzyna w trase sie wybrales. Kup "smierdziucha" ;-)

    --
    Dman-666

  • 8. Data: 2013-04-24 08:55:37
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.04.2013 Dman666 <d...@g...com> napisał/a:

    > Szukam jakiejs wersji assistance na polske i miedzy innymi w gre wchodzi rzeczona
    firma.

    Kiedyś miałem, ale nie korzystałem z pomocy. Potem, jak trzeba było przedłużyć,
    raczyli się zawiesić, więc wstąpiłem do sospzmot. Raz skorzystałem, bez problemów.
    Przedłużę też u nich, choć starter przypomniał sobie o mnie i molestuje
    mailowo, ale ofertę mają IMO gorszą.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 9. Data: 2013-04-24 11:12:17
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 24 kwietnia 2013 08:55:37 UTC+2 użytkownik Dominik & Co napisał:
    > wstąpiłem do sospzmot. Raz skorzystałem, bez problemów.
    >
    > Przedłużę też u nich, choć starter przypomniał sobie o mnie i molestuje
    >
    > mailowo, ale ofertę mają IMO gorszą.

    Wyglada w miare sensownie. Nie sadzilem, ze jest jakas alternatywa.
    Dzieki za inforamcje.
    --
    Dman-666

  • 10. Data: 2013-04-24 12:29:26
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-04-24 08:55, Dominik & Co pisze:

    > Kiedyś miałem, ale nie korzystałem z pomocy. Potem, jak trzeba było przedłużyć,
    > raczyli się zawiesić, więc wstąpiłem do sospzmot.

    No właśnie szukam taniego assistance głównie na wypadek złapania gumy, bo nie chcę
    wozić stale koła (LPG). Ale:

    "Gdy nastąpi przebicie ogumienia, dokonamy wymiany koła na zapasowe lub dojazdowe.
    [...]
    Gdy w pojeździe ubezpieczonym (a nie jest to motocykl) nie ma koła zapasowego ani
    dojazdowego,
    nie będziemy mogli udzielićświadczeń w razie przebicia ogumienia."

    Lipa :/