  • Data: 2013-07-29 20:23:27
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 19:36:58 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Super. Zamiast wybrać opa który ma u mnie najlepsze warunki ale

    Ale wybór kulawy dosyć.

    > powoduje że zapłacę kilkadziesiąt złotych w skali roku więcej mam
    > przeprowadzić się z rodziną tam gdzie Play ma lepszy zasięg.

    Skoro tak Cię boli ten brak zasięgu Playa to podałem Ci rozwiązanie. Chyba
    że narzekasz na brak zasięgu Playa dla samej idei narzekania.

    > Srzedać
    > mieszkanie, kupić nowe - to tylko początek. Ot wszystko po to żeby
    > korzystać z Play. do czasu jak Play w nowym miejscu nie pogorszy
    > warunków jak w dwóch lokalizacjach z których próbowałem korzystać.

    Jak to ktoś kiedyś powiedział: albo coś robisz dobrze, albo nie rób wcale.
    Reasumując starasz się rozwiązać problem braku zasięgu Playa, tak żeby go
    nie rozwiązać. I móc sobie ponarzekać na kiepski zasięg Playa.
    Nie wiem czy mi uwierzysz czy nie, ale Play Online używałem ponad 3 lata i
    ZERO problemów. I z zasięgiem i z jakością połączenia. A mieszkam już w
    trzecim miejscu, w ciągu tych 3 lat. Może ja jakiś wyjątkowy farciarz
    jestem?

    > Wtedy znów sprzedaż mieszkania, kupno nowego, przeprowadzka. "W pogoni
    > za Play".... Dostrzegasz absurd swojej propozycji?

    Dostrzegam usilną próbę rozwiązania problemu, tak żeby go nie rozwiązać.

    > Nie każdy jest
    > pryszczersem dla którego cena to jedyne kryterium oceny.

    Jest jeszcze jakość. Jak mi nie wierzysz, to poczytaj post kolegi Artura
    Maśląga. Też jakoś nie ma zastrzeżeń do jakości netu Play.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy