  • Data: 2013-07-29 23:56:25
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Jul 2013 23:50:47 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Pomijając istotne szczegóły.

    A jakież to szczegóły pominąłem? Poza zasięgiem ofkors.

    > Cieszę się, że mamy to samo zdanie w tej kwestii.

    Nie może być inaczej.

    > Akurat w tym przypadku jest to kluczowe, ponieważ Play ma póki co
    > niewiele własnych BTS-ów i tylko na nich realizuje połączenia
    > taryfy Play Online.

    Owszem, ale temat zasięgu i masztów Play Online był już tyle razy poruszany
    na grupie, że wystarczy już chyba.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy