  • Data: 2013-07-29 19:36:58
    Temat: Re: Starter iPlus
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-07-29, o godz. 18:11:43
    ALEX Alpha MR <k...@s...us> napisał(a):

    > Zamiast płakać, przeprowadź się gdzie będziesz miał zasięg.

    Super. Zamiast wybrać opa który ma u mnie najlepsze warunki ale
    powoduje że zapłacę kilkadziesiąt złotych w skali roku więcej mam
    przeprowadzić się z rodziną tam gdzie Play ma lepszy zasięg. Srzedać
    mieszkanie, kupić nowe - to tylko początek. Ot wszystko po to żeby
    korzystać z Play. do czasu jak Play w nowym miejscu nie pogorszy
    warunków jak w dwóch lokalizacjach z których próbowałem korzystać.
    Wtedy znów sprzedaż mieszkania, kupno nowego, przeprowadzka. "W pogoni
    za Play".... Dostrzegasz absurd swojej propozycji? Nie każdy jest
    pryszczersem dla którego cena to jedyne kryterium oceny.

    Zdrówko