  • Data: 2011-09-15 20:43:37
    Temat: Re: Starter.24 na wschod od Polski ostrzezenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 09:14:53 -0700 (PDT), Tytus napisał(a):
    > Dzis zadzwonili ze starter.24 z Polski zeby poinformowac mnie ze juz
    > dalej za hotel nie beda placic. Bo tak jest w umowie.
    > W k.j.f.u. przygrywaja na maxa...

    A jaka jest umowa ?
    Umowy trzeba czytac, zeby potem nie byc zdziwionym.

    Tak to niestety jest z assistance - groszowa skladka, to i groszowa
    wyplata. Ubezpieczyciel ogranicza swoja odpowiedzialnosc.

    > Kiedy poinformowalem jak sie sprawy maja juz nie bylo entuzjastycznych
    > zapewnien o zwrotach kasy za hotel...
    > Pewnie okaze sie ze strona ukrainska "nie zaakceptowala" rachunkow
    > ktore mamy.

    Hm, no nie wiem - dla ciebie strona ukraiunska nie jest strona.
    Zbieraj rachunki - moze byc ciekawy proces po powrocie ;-)

    J.