  • 71. Data: 2015-02-04 22:04:49
    Temat: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:1482358958$2...@s...com.
    ..

    >> Idę o zakład, że chodzi o Lanosa :D

    >Też. Ale pierwszy był Polonez

    O i właśnie o tej klasy pojazdach jest dyskusja.

    Ta grupa nieustannie nie przestaje mnie bawić.

  • 72. Data: 2015-02-04 22:41:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 22:04:49 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    > O i właśnie o tej klasy pojazdach jest dyskusja.
    >
    > Ta grupa nieustannie nie przestaje mnie bawić.

    Corolla ma ten sam problem, ale niby też jest tej klasy co Polonez :)

  • 73. Data: 2015-02-04 22:45:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 22:02:45 +0100, Ghost napisał(a):

    > Jesteś absolutnie przekonany, ze materiały, ich jakość, powtarzalność,
    > weryfikacja i szczegóły montażu są dokładnie takie jak 50 lat temu?

    Ale wiesz... to są tylko rurki, nie mikroprocesory :)

    Takie rzeczy się po prostu robi, dopierając odpowiednie parametry fizyczne
    do założonych parametrów. Było to tak samo możliwe 50 lat temu jak i dziś
    :)
    Nowoczesna technologia pozwala zrobić to np. taniej.

  • 74. Data: 2015-02-04 22:57:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Takie: "ciśnienia pęknie wężyk"

    > Eee-aaa-iii-uuu, a może przeczytaj jeszcze raz na co odpowiadasz?

    Nadal nie do końca rozumiem.
    Przewody hamulcowe gumowe i stalowe/miedziane mogą pęknąć po wzroście
    ciśnienia. Jak jest osłabienie materiału w pewnym miejscu, to wytrzymają
    milion wzrostów ciśnienia, a za 1 000 001 razem pękną.
    I płyn ucieknie. Zdarza się.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 75. Data: 2015-02-04 23:14:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

> [...]
    > :)
    > Nowoczesna technologia pozwala zrobić to np. taniej.

    Taniej. Używając korodującej stali zamiast miedzi...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2015-02-05 08:41:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >Nadal nie do końca rozumiem.

    eks-plo-du-ją

  • 77. Data: 2015-02-05 08:41:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 22:04:49 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Corolla ma ten sam problem

    z roku?

  • 78. Data: 2015-02-05 08:43:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    e.net...

> [...]

    >do założonych parametrów. Było to tak samo możliwe 50 lat temu jak i dziś

    A po rosyjsku zrozumiałbyś?

  • 79. Data: 2015-02-05 11:14:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > eks-plo-du-ją

    Proszę, napisz pełnym zdaniem swoją wypowiedź, bo nadal nie rozumiem
    dlaczego masz problem z przyjęciem do wiadomości, że wężyki czasem pękają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 80. Data: 2015-02-05 17:19:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...