-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <54c9e264$0$6936$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<54cac772$0$2651$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
Subject: Re: Start-stop, automat, elektryczny reczny. Uzywa ktos?
Date: Fri, 30 Jan 2015 15:33:52 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150129-1, 29.01.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 23
Message-ID: <54cb95a6$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1422628262 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2199 89.72.242.154:3783
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554981
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:8d855818-4848-4773-b826-806d38b22c7a@googlegrou
ps.com...
W dniu piątek, 30 stycznia 2015 00:51:16 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> Czy można regulować siłę hamowania jak w normalnym ręcznym, czy jest tylko
> ON/OFF?
ON/OFF niestety.
Ghost ma rację - nieumiejętne ruszanie z ręcznego powoduje przyspieszone
zużycie tylnych hamulców. Aby tego uniknąć trzeba najpierw na moment
nacisnąć pedał gazu, żeby hamulec zaczął puszczać i dopiero wtedy rozpocząć
ruszanie.
Ale jak użyć go w trybie ON/OFF do hamowania awaryjnego? Albo nie będzie
hamowania, albo będzie zarzucało tyłem. W normalnym ręcznym siłę hamowania
można regulować i niedopuszczać do poślizgu.
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.15 18:41 Cavallino
- 30.01.15 22:37 Tomasz Pyra
- 30.01.15 22:43 Ghost
- 31.01.15 00:26 Tomasz Wójtowicz
- 31.01.15 00:28 Tomasz Wójtowicz
- 31.01.15 03:17 yabba
- 31.01.15 08:43 Cavallino
- 31.01.15 09:20 Ghost
- 31.01.15 09:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 31.01.15 16:49 Tomasz Wójtowicz
- 31.01.15 20:54 Marek
- 31.01.15 21:32 Tomasz Gorbaczuk
- 31.01.15 21:32 Tomasz Gorbaczuk
- 31.01.15 21:32 Tomasz Gorbaczuk
- 31.01.15 21:35 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody