  • Data: 2010-04-05 18:22:19
    Temat: Re: Stare skanery pod nowym Windows
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Kwi, 19:41, JD <j...@g...com> wrote:

    > Zainwestowałem kiedyś w VS (pro) jak zacząłem używać tylko Linuksa i
    > byl problem z nikonscanem
    > Dzisiaj mam jak znalazł, za friko rozwijający się soft, licencja pod
    > L, W764, i M (jakbym zechciał).
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    To jeszcze napiszę co na tamtej grupie napisałem:

    "
    Nie wiem jaką wersję W7 masz (jeśli PRO i +)
    to mnie nikonscan 4.0.3 (ostatni pod vistę 32) z LS40 USB
    ruszyl dopiero pod trybem wirtualnym "XP Mode"
    Wszelkie sposoby z sieci z modyfikacją plików "*.ini"
    zawiodły, choć ponoć z XP64 i Vistą64 komuś się udało
    "

    Jeśli wydatek na VS jest dla Ciebie do przełknięcia
    i interfejs oraz funkcjonalność akceptowalne,
    to może warto zrezygnować z oryginalnych sterowników.

    JD