  • Data: 2012-05-19 18:06:42
    Temat: Re: Stare dobre czasy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 19 May 2012 13:10:18 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Tak z ciekawości zapytam, co w Hucie Warszawa zainstalowano po pozbyciu
    > się Odry? Czy to aby nie była akcja w rodzju "towarzysze, te wszystkie
    > komputery są do dupy, my to wszystko dla ucczenia Zjazdu policzymy na
    > liczydłach".

    Nie, prawie na pewno nie, dla uczczenia zjazdu to huta mogla sie
    zmodernizowac i komputer kupic :-)

    Pare rzeczy moge podejrzewac:
    -sterowal produkcja, a moze tylko zbieral dane, ale ze sie psul, to
    produkcja nie mogla czekac, i przestali ja wykorzystywac.
    -uzywali do innych zadan, np liczenia plac i uzywali dlugo i szczesliwie, z
    przerwami na drobne awarie, az przyszly pecety i nowe programy.

    -zbieral dane wrazliwe, np rejestracja czasu pracy ... wiec nie ma sie co
    dziwic ze sie czesto psul :-)

    Osobiscie Odry omijalem, i nie pamietam - czy te uczelniane sie psuly czy
    nie ..

    J.