  • Data: 2011-02-15 15:22:51
    Temat: Re: Stara piewka [OT]
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Feb 2011 06:45:29 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >"Derivative work" to nie to samo, co twórcza inspiracja. Po polsku
    >nazywa się to "opracowanie dzieła" i jak dla mnie wystarczającym
    >powodem, żeby uznać, że Linux nie jest "derivative work" jest właśnie
    >to, że mimo tego zakazu Tanenbaum nie pozwał Torvaldsa do sądu. Ba,
    >nawet o ile mi wiadomo nie twiedził nigdy, że kod Linuxa narusza prawa
    >autorskie Minixa.

    Tannenbaum nei pozywa nikogo z przyczyn czysto praktycznych. Poza tym,
    chyba mu to wisi. Minix teraz jes tw public domain, i ma troche
    entuzjastow.

    Mnie etz zreszat wisi. Tylko rozsmiesza mnei do rozpuku wrzawa wokol
    Linuxa jako "nowoczesnego systemu". W koncu to kopia tworu
    pochodzacego z konca lat 60.

    A.L.