    From: "Chrispl27" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Standardy MIL-STD 810F w laptopie
    Date: Wed, 8 Jul 2009 09:40:24 +0200

    Zdecydowanie najlepszym pomysłem jest kupienie używanych
    http://allegro.pl/item682704018_pancerny_panasonic_c
    f_29_centrino_1_3_dotykowa_mat.html
    - to jako PRZYKŁAD

    http://allegro.pl/item680409544_panasonic_toughbook_
    cf_28_matryca_dotykowa_cf28.html
    - słabszy ale aplikacje diagnostyczne pociągnie ... a zapewniam wszelkie
    UPADKI itp. wytrzyma , nikt nie będzie się musiał z nimi cackać... mogę
    tylko polecić zamianę dysku 1,8" (chociaż tam pewnie jest 2,5") na jakiś
    najtańszy SSD ... najlepiej OCZ Vertex 30 GB. Taki dysk zrekompensuje
    wydajność do tego stopnia że laptop będzie zachowywał się wzorowo
    (najwolniejsze w tych kompach są własnie dyski w podgrzewanych komorach ,
    mają tylko 4200 rpm aby wytrzymywać upadki , najlepszy pomysł to ten laptop+
    dysk SSD).