  • Data: 2009-08-20 18:16:38
    Temat: Re: Standardy MIL-STD 810F w laptopie
    Od: tadeusz arasimowicz <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lip, 15:01, Technolog <t...@g...kropka.com> wrote:

    > Zapomniałem dodać, ma znieść 100 uderzeń pejczem.
    >
    > Dziennie ;p

    moze nieco nie wpore dozucam cos do tematu
    ale jesli ktos szuka czegos naprawde mocnego za rozsadna kase to
    plecam
    koma walkabout hammerhead ja wlasnie cwicze wersje XRT to taki tablet
    ktorym mozesz pod woda gwozdzie wbijac
    i to doslownie obudowa klasy IP67 panasonic sie chowa niestety do
    zdobycia glownie w stanach na ebay-u ale zato cena rewela...