  • Data: 2023-08-04 11:16:34
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/08/2023 11:00, _Master_ wrote:
    > I jeszcze nie rozumiesz czym jest socjalizm.

    Trochę w nim żyłem. Jednym z postulatów socjalizmu było nie
    faworyzowanie konkretnych grup, każdemu po rowno i w/g potrzeb. Zupełnie
    jak w Twojej wypowiedzi na temat urojeń o tym o co chodzi Konfederacji.

    > Porównujesz lewaków z Konfederacją bo mają na celu dobro również
    > biedniejszych obywateli?

    Porównuje Ciebie do lewaka. Masz poglądy lewicowe. Ty powinieneś zapukać
    do Zandberga, mówie Ci, poczujesz się jak w domu. Wszyscy równi, nikt
    nikogo nie faworyzuje, każdego stać na samochód, nie ma banksterki.
    Lewica jest twoim celem. Zagubiłeś się biedaku po drodze wchodząc w
    ciemny zaułek z kilkoma kibolami w garniturach. Ale spokojnie, z taimi
    poglądami lewica przyjmie cię z otwartymi ramionami, nawet z taką
    przeszłością.

    > Kto Ci to napisał?

    Ty.