  • Data: 2023-08-04 12:09:10
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/08/2023 12:01, _Master_ wrote:
    > Nadal nie rozumiesz.
    > Socjalizm zabiera jednym a daje drugim aby wyrównywać.
    > Konfederacja nie chce wyrównywać na siłę tylko stwarzać możliwości tym w
    > gorszej sytuacji aby mieli lepiej.

    Aha. Czyli to nie wyrównanie? Tylko coś innego?

    Socjalizm też daje tylko możliwości. Jak ktoś chciał być żulem jak był,
    to nie było większego kłopotu.

    > Tak wiem... jest pewna grupa która nie będzie chciała ruszyć dupy żeby
    > mieć lepiej

    No. W socjalizmie też była.

    Innymi słowy czym ten postulat różni się od bredni lewicy? A w zasadzie
    do dowolenj populistycznej bredni?

    > Tylko pytanie:
    > Czy dziś nie istnieje taka grupa której mimo usilnej pomocy państwa
    > nadal nie jest lepiej?

    Tak. Konfederacji. Ciągle im coś nie pasuje. A to ich idol pierdalnie z
    ekranu jakiś debilizm, a to znowu jakaś afera z bananami w UE, a to
    znowu nastepny lewak ma pogląda takie same jak oni.

    Nijak nie da się im zrobic dobrze. To przegrywy, na zawsze.