eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleStalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtryskuRe: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
  • Data: 2010-05-20 06:39:26
    Temat: Re: Stalo sie, serwis uruchomiony. Brno 2010, podnosniki motocyklowe, moduly wtrysku
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 00:41, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Fajne te podnośniki, ale cena krucabomba, kosmiczna - za 2k zł można by
    > kupić ze 3 inne, każdy na różną okazję.
    Tanie nie sa, to fakt, na razie koszty produkcji sa zbyt wysokie zeby
    sciac cene. Ale IMO jak sie zastanowic to jednak gdzies sie to
    kalkuluje. W sumie sam na nie trafilem bo nie odpowiadaly mi ani
    kolyski, ani wozki pod motocykl.

    > A tak z ciekawości - da się ten
    > adapter założyć z prawej strony, jakby ktoś chciał podłubać akurat po
    > lewej?
    Jezeli tylko mozesz go wlozyc w rame (masz symetryczne otwory) to nie
    widze przeszkod.

    > Z upierdliwostek - sklep i galeria z niektórych linków otwierają się w
    > nowym oknie - irytujące.
    OK

    > W menu strony kilkasz w zakładkę "sklep", a
    > tam dopiero linka do kolejnej strony.
    OK.

    > Rozumiem że o modułach Rapid Bike
    > dopiero coś więcej napiszecie, dodacie ceny, modele i takie tam?
    Dokladnie tak. Koncze dogadywac sprawy z Wlochami + chce ustawic
    zasady wspolpracy z tunerami w Polsce. Czyli szukam hamowni :).

    > Ze
    > sklepu się chyba nie da wrócić do strony głównej - jakiś głębszy sens
    > stoi za rozwijaniem 2 portali?
    To jest jeden "portal", choc ja bym tego tak nie nazwal. Info ogolne
    masz w module cms produkty w sklepie.

    Dzieki za uwagi. Poprawie.

    pzdr, dr
    14/525