  • Data: 2010-04-29 18:47:43
    Temat: Re: Stacje Dyskietek 3.5
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > Metoda na bardzo krótką metę.
    > Te dyskietki przystosowane są do pracy z innymi głowicami
    > i tak przechowane dane potrafią nagle zniknąć.
    > Metodą bezpieczniejszą jest kupno pudełka starych dyskietek
    > sprawdzenie ich i sformatowanie wywalenie od 30% do 50%
    > a reszta popracuje jeszcze kilka lat.

    Kolega raczy żartować, mając amigę wielokrotnie używałem dyskietek HD
    zalepiając dziurę i formatując je normalnie. Nie było z nimi
    najmniejszych problemów. Ba, wielokrotnie później te dyskietki były
    formatowane na format PC 720k w celu przeniesienia danych z PC do amigi
    i również nie było problemów, dane nie znikały. A to, że na dyskietkach
    pojawiały się błędy, cóż, to tylko dyskietki. 5 lat temu kupiłem zwykłe
    dyskietki, dane dało się nagrać prawidłowo raz na 6 dyskietkach,
    pozostałe 4 z pudełka działały normalnie.