-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MI
SMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
From: "Feromon" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <4...@n...gazeta.pl> <i3gb2d$1a8u$1@sabat.tu.kielce.pl>
<4...@n...gazeta.pl> <i3gmsi$a10$1@news.onet.pl>
<4...@n...gazeta.pl>
Subject: Re: Stabilizator na 9V do zasilania woltomierza w aucie.
Date: Sat, 7 Aug 2010 00:44:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Lines: 26
Message-ID: <4c5c906d$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.245.178
X-Trace: 1281134701 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27026 83.27.245.178:2434
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:593333
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:4C5C77DC.3F0C9D5D@nou-spam.gazeta.pl...
>> Cieżko będzie bez dokładnych pomiarów i powtarzalnych warunków ocenic na
>> podstawie napięcia czy da sie jeszcze odpalić samochód albo ile jeszcze
>> zostało w środku energii. To ma być tylko taka zabawka?
>
> Zamierzam zrobic testy, i narysowac sobie charakterystyke rozladowania
> akumulatora. Okreslilbym to tak - ani profesionalne urządzenie
> pomiarowe, ani tez zabawka, ot takie cos co mi powie:
>
> (W przypadku pracy na silniku) pi x drzwi czy jeszcze jade z alternatora
> czy juz z akumulatora.
>
> W przypadku pracy z akumulatora w jakim tempie wykanczam akumulator
> i czy za 10 min pracy bede musial auto odpalac "na pych" :)
>
NORMALNY kierowca nie pyćka się z akumulatorem jak Ty.
Jeśli przy mrozie 20 stopni aku nie odpala to go wymieniamy
na nowy. Może trzeba sprawdzić prąd ładowania?
Ponad dwuletni akumulator może być kandydatem do wymiany...
Feromon
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.10 23:30 Patryk
- 07.08.10 05:55 Michal W.
- 07.08.10 06:00 Desoft
- 07.08.10 06:15 HaMMeR
- 07.08.10 07:13 RoMan Mandziejewicz
- 07.08.10 07:39 Michal W.
- 07.08.10 07:48 Sebastian Biały
- 07.08.10 11:18 PcmOL
- 07.08.10 11:34 PcmOL
- 07.08.10 12:05 Michal W.
- 07.08.10 14:35 Marcin Wasilewski
- 07.08.10 20:41 j.r.
- 08.08.10 17:54 Mirek
- 09.08.10 05:46 HaMMeR
- 09.08.10 07:57 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wieszanie się przy aktywnym SMP
- Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- Odkurzacz mnie bije :(
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- RCD 300 mA
- rpi i moduł przekaźników
- Falownik do pompy CO
- Lampa ogrodowa rozłączała różnicówkę
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Pytanie do Użytkownika
- Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- Sprzęty z Lidl-a
- idzie nowe
- Wybuchające pagery
- Jak shakować windę
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=