-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MI
SMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
From: "Feromon" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <4...@n...gazeta.pl> <i3gb2d$1a8u$1@sabat.tu.kielce.pl>
<4...@n...gazeta.pl> <i3gmsi$a10$1@news.onet.pl>
<4...@n...gazeta.pl>
Subject: Re: Stabilizator na 9V do zasilania woltomierza w aucie.
Date: Sat, 7 Aug 2010 00:44:58 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Lines: 26
Message-ID: <4c5c906d$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.245.178
X-Trace: 1281134701 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27026 83.27.245.178:2434
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:593333
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:4C5C77DC.3F0C9D5D@nou-spam.gazeta.pl...
>> Cieżko będzie bez dokładnych pomiarów i powtarzalnych warunków ocenic na
>> podstawie napięcia czy da sie jeszcze odpalić samochód albo ile jeszcze
>> zostało w środku energii. To ma być tylko taka zabawka?
>
> Zamierzam zrobic testy, i narysowac sobie charakterystyke rozladowania
> akumulatora. Okreslilbym to tak - ani profesionalne urządzenie
> pomiarowe, ani tez zabawka, ot takie cos co mi powie:
>
> (W przypadku pracy na silniku) pi x drzwi czy jeszcze jade z alternatora
> czy juz z akumulatora.
>
> W przypadku pracy z akumulatora w jakim tempie wykanczam akumulator
> i czy za 10 min pracy bede musial auto odpalac "na pych" :)
>
NORMALNY kierowca nie pyćka się z akumulatorem jak Ty.
Jeśli przy mrozie 20 stopni aku nie odpala to go wymieniamy
na nowy. Może trzeba sprawdzić prąd ładowania?
Ponad dwuletni akumulator może być kandydatem do wymiany...
Feromon
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.10 23:30 Patryk
- 07.08.10 05:55 Michal W.
- 07.08.10 06:00 Desoft
- 07.08.10 06:15 HaMMeR
- 07.08.10 07:13 RoMan Mandziejewicz
- 07.08.10 07:39 Michal W.
- 07.08.10 07:48 Sebastian Biały
- 07.08.10 11:18 PcmOL
- 07.08.10 11:34 PcmOL
- 07.08.10 12:05 Michal W.
- 07.08.10 14:35 Marcin Wasilewski
- 07.08.10 20:41 j.r.
- 08.08.10 17:54 Mirek
- 09.08.10 05:46 HaMMeR
- 09.08.10 07:57 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-14 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-02-14 Ściemniacze na parkingach
- 2025-02-13 kilka pytań o klimę
- 2025-02-13 genialny pomysł
- 2025-02-12 diesel z otwartą komorą
- 2025-02-14 60 mA dużo czy spoko?
- 2025-02-13 Jaka moc wi-fi ?
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-13 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-02-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-02-13 Warszawa => MENA New Buissnes Manager <=
- 2025-02-13 Łódź => NodeJS Developer <=