eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaStabilizator na 9V do zasilania woltomierza w aucie.Re: Stabilizator na 9V do zasilania woltomierza w aucie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MI
    SMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <4...@n...gazeta.pl> <i3gb2d$1a8u$1@sabat.tu.kielce.pl>
    <4...@n...gazeta.pl> <i3gmsi$a10$1@news.onet.pl>
    <4...@n...gazeta.pl>
    Subject: Re: Stabilizator na 9V do zasilania woltomierza w aucie.
    Date: Sat, 7 Aug 2010 00:44:58 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Lines: 26
    Message-ID: <4c5c906d$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.245.178
    X-Trace: 1281134701 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27026 83.27.245.178:2434
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:593333
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:4C5C77DC.3F0C9D5D@nou-spam.gazeta.pl...
    >> Cieżko będzie bez dokładnych pomiarów i powtarzalnych warunków ocenic na
    >> podstawie napięcia czy da sie jeszcze odpalić samochód albo ile jeszcze
    >> zostało w środku energii. To ma być tylko taka zabawka?
    >
    > Zamierzam zrobic testy, i narysowac sobie charakterystyke rozladowania
    > akumulatora. Okreslilbym to tak - ani profesionalne urządzenie
    > pomiarowe, ani tez zabawka, ot takie cos co mi powie:
    >
    > (W przypadku pracy na silniku) pi x drzwi czy jeszcze jade z alternatora
    > czy juz z akumulatora.
    >
    > W przypadku pracy z akumulatora w jakim tempie wykanczam akumulator
    > i czy za 10 min pracy bede musial auto odpalac "na pych" :)
    >

    NORMALNY kierowca nie pyćka się z akumulatorem jak Ty.
    Jeśli przy mrozie 20 stopni aku nie odpala to go wymieniamy
    na nowy. Może trzeba sprawdzić prąd ładowania?

    Ponad dwuletni akumulator może być kandydatem do wymiany...

    Feromon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: