  • Data: 2010-08-06 22:39:55
    Temat: Re: Stabilizator na 9V do zasilania woltomierza w aucie.
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:4C5C7BF3.E20CAB7F@nou-spam.gazeta.pl...

    > Troche pogooglalem i roznica jest tylko w nazwie, mam racje ?

    > Pytanie o fuche jaka bede mialy kondensatorki nadal pozostaje aktualne
    > :)

    Nie pamiętam dobrze, bo to już ze 20 lat minęło jak produkują te
    stabilizatory, ale
    "L" oznacza chyba mniejszą wydajność prądową, a kondensatory są niezbędne do
    likwidowanie częstotliwościowych niestabilności - nie należy ich lekceważyć.

    30 lat temu jako młody elektronik zrobiłem mojej dziewczynie zasilacz 9V do
    radia.
    Bez kondensatorów w mostku Graetza nie dało razy słuchać radia....

    Proponuję zapoznać się z kartą katalogową i charakterystykami wydajności
    prądowej
    od temperatury. Być może radiator nie bedzie potrzebny, ale kto wie....

    Feromon.