    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Stabilizacja w body - K7 vs EP-1
    Date: Sat, 12 Sep 2009 22:57:39 +0200

    de Fresz wrote:
    > Bzdura. Cięższy aparat szybciej męczy ręce, a zgadnij co zmęczone robią?

    By się zmęczyć potrzeba też czasu. Może masz ręce jak panienka i wtedy
    owszem duże i ciężkie nie jest dla Ciebie i szybko Cię męczy. Zdecydowanie
    jednak ciężki i duży aparat jest znacznie stabilniejszy.
    Oczywiście wszystko jest kwestią tylko czasu by zmęczyć ręce, ale
    lustrzanka z gripem + duże ciężkie szkło pozwoli dobrze zbudowanemu
    mężczyźnie fotografować dłuższą chwilkę. Jak będzie to robił 12 godzin
    pewnie będzie zmęczony. Ile jest jednak takich sytuacji?

    d.