    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Stabilizacja w body - K7 vs EP-1
    Date: Sat, 12 Sep 2009 15:16:13 +0200

    Paweł W. wrote:
    > Po prostu musiałem zaszaleć. Nie można wiecznie kierować się rozsądkiem.
    > A nie od dziś wiadomo, że lepszy aparat to lepsze zdjęcia ;)

    Hehe, każdy kiedyś musi :) Ja mam teraz dylemat moralny czy kupić sobie
    porządny statyw, prawie półtora tysiąca, ale miałbym już na lata :)
    W takim razie gratuluję zakupu i koniecznie zdaj relację :) IMHO odczujesz
    przede wszystkim znaczny wzrost ergonomii (vide LCD, budowa), no i troszkę
    lepsze same zdjęcia :)

    > Zapłaciłem 1250$ za korpus i kartę 8GB w gratisie. Niestety miałem
    > problemy z płatnością i nie doszła do mnie przed moim odlotem z USA.
    > Teraz będę czekał ze 2 tygodnie, aż ktoś przywiezie, więc wyszło mi
    > chyba drożej niż zrobić zakup za 2 tygodnie w EU.

    No ale był pretekst do kupna i to najważniejsze chyba, no nie? :)

    d.