    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stabilizacja prądu PWM-em
    Date: Sat, 17 Mar 2012 09:41:34 +0100

    Dnia 17-03-2012 o 00:09:51 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Rozumiem ze generator ma regulowana amplitude napiecia i wbudowana
    > stabilizacje pradu sredniego ?
    Nie, to jest kostka przetwornicy sterująca mosem mocy, amplituda napięcia
    wynika z zasilania mosa i żarówki i est przełączana z 5 na 10V.
    Przetwornica sterująca mosem ma swoje zasilanie 12v.

    > Miernik mierzy prad sredni, a zarowka skuteczny :-)
    Też coś mi się tak wydaje, myślę że dochodzi do tego jeszcze
    nieliniowa oporność włókna żarówki, tylko że zaskoczyło mnie trochę
    że to może być aż taka różnica w świeceniu.

    --
    Pozdr
    JanuszK