  • Data: 2012-03-17 08:52:00
    Temat: Re: Stabilizacja prądu PWM-em
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-03-2012 o 09:12:15 Desoft <N...@i...pl> napisał(a):

    > Tak, i podaj jeszcze szczegółowe zestawienie wczorajszego dnia. Jest to
    > niezbędne do ustalenia gdzie żarówka została zakupiona. Do udzielania
    > sensownej odpowiedzi podaj dane wszystkich członków rodziny, łącznie z
    > numerami pesel.
    > Normalnie jak na elektrodzie..... paranoja.
    >
    > Podajesz sprzeczne informacje: jeżeli źródło (generator) jest
    > stałoprądowy to nie można regulować nim napięcia. Prawdopodobnie chodzi
    > Ci o to że masz zasilacz (napięciowy) z regulacją/ograniczeniem prądu.
    ZAsilacz nic do tego nie ma, on swoje daje na regulator PWM, zajmujemy się
    tym regulatorem a nie zasilaczem.

    > Jeżeli tak, to ustawiając 5V/2A masz 10W mocy w żarówce, ustawiając
    > 10V/2A masz 20W w żarówce. Więc świeci jaśniej. Nie jest istotne, że
    > regulacja jest PWM.
    To nie jest takie proste mnożenie, zmienia się szerokość impulsu i to
    znacznie.
    Takżę moc wydzielana w obciążeniu jest zbliżona a nie 2*większa jak wg
    ciebie.
    Nie sprawdzałem pod innym obciążeniem ale chyba tak zrobię, żąrówka
    to był pierwszy sprawdzian ale jak widać nie najlepszy bo wyniki
    zafałszowała szczególna cecha żarówki jako obciążenia.

    --
    Pozdr
    JanuszK