  • 1. Data: 2012-03-30 10:34:23
    Temat: Śruby do felg
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    Witam

    Orientuje się ktoś jaki ma kąt stożek śruby do felg stalowych?
    Kupiłem używane felgi aluminiowe, bez śrub firmy ATT do nissana.
    "Jeździły" w nissanie almera N15 a ja założę do Micry K12.

    Dostałem informację z firmy handlującej tymi felgami, że należy
    zastosować śruby ze stożkiem 60 stopni.

    Jeśli długość byłaby odpowiednia to można zastosować śruby od felg
    stalowych?

    Ryba

  • 2. Data: 2012-03-30 11:23:50
    Temat: Re: Śruby do felg
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Jeśli długość byłaby odpowiednia to można zastosować śruby od felg
    > stalowych?

    Ale zazwyczaj śruby do felg stalowych są kuliste a nie stożkowe.

  • 3. Data: 2012-03-30 11:29:25
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-30 11:23, Robson pisze:

    > Ale zazwyczaj śruby do felg stalowych są kuliste a nie stożkowe.

    Zależy jakie się miało zazwyczaj auta :)
    W oplach, fiatach, peugeocie, nissanie zawsze miałem stożkowe.

    Ryba

  • 4. Data: 2012-03-30 13:18:59
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-03-30 11:29, Ryba pisze:

    > Zależy jakie się miało zazwyczaj auta :)
    > W oplach, fiatach, peugeocie, nissanie zawsze miałem stożkowe.

    No tak, większości z tych marek unikam. Obecnie w VW mam jak mówiłem,
    natomiast w chryslerze mam do stalowych i aluminiowych stożki ;)

  • 5. Data: 2012-03-31 00:19:01
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 30 Mar, 10:34, Ryba <t...@b...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > zastosować śruby ze stożkiem 60 stopni.
    >
    > Jeśli długość byłaby odpowiednia to można zastosować śruby od felg

    Jeśli jest stożek to tak