  • 11. Data: 2010-06-28 19:27:20
    Temat: Re: Srubka potrzebna...
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Cze, 21:22, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Bez sensu. Raz ze nie ma czego szukasz a dwa ze to idiotyzm kupowac
    > adaptery za 40 pln podczas gdy dwie srubki kosztuja w sumie 2-4 pln.

    > Jedz do Asmetu przy Alejach Jerozolimskich 280. Masz blisko a na 100%
    > beda mieli to czego szukasz, od reki.

    Jak pisalem wyzej mialem nadzieje znalezc odpowiednie sruby a nie
    adaptery. Dodatkowe laczenie to zawsze wieksze prawdopodobienstwo
    odkrecenia sie. Niestety na stronie moto-akcesoria nie wygrzebalem.

    Dzieki za info o Asmecie, jutro skocze i mam nadzieje znajde.

    --
    zdrowka
    amos

  • 12. Data: 2010-06-28 19:42:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 12:19:25 -0700, osobnik zwany amos
    wystukał:

    > O dla przykladu jakos tak:
    > http://www.moto-akcesoria.pl/adapter-mocowania-luste
    rka-m10-gwint-
    prawy,p,21201

    > tu akurat zmiana prawego na lewy ale zasada ta sama.

    ale nie w tym samym miejscu :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl