  • Data: 2010-03-28 01:10:54
    Temat: Re: Srodek uszczelniający silnik do oleju
    Od: Olek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-27 22:10, kogutek wrote:

    > mechanik cwany bo co? Jak zaczynasz to dokończ.

    rusz głową :)

    > Jak się mądrujesz to rób to z
    > głową.

    nikt się nie mądruje... nie bądź taki cwany :)

    > Wał wykorbiony, bo tak się nazywa, wystaje z bloku z dwóch stron.

    zgadza sie, ale co to ma do rzeczy?

    > Przynajmniej w samochodach osobowych tak jest. Z jednej strony przykręcone jest
    > do niego koło zamachowe a z drugiej zamocowane minimum koło pasowe do napędu
    > alternatora. Z dwóch stron jest jakieś uszczelnienie. Najczęściej jest to
    > simmering.

    brawo, czyli uszczelniacz, który lubi sobie puścić...

    > Z jakiegoś powodu, i nie jest to złośliwość przedmiotów martwych,

    może puścić ze starości równie dobrze...

    > przy nadmiernym luzie na panewkach pada od strony kola zamachowego. Wymiana
    > uszczelniacza przy zbyt dużych luzach mało daje.

    zależy, czy taki był powód, że uszczelniacz puścił, nie wiadomo. Byc
    może masz racje.

    > Nie widzę nic cwanego w postępowaniu wątkotwórcy. Normalne postępowanie jak się
    > nie ma kasy na naprawę i nie ma znajomości na stacji robiącej przeglądy. Nic nie
    > zaoszczędził na dolaniu preparatu.

    no właśnie - dobry trop :)

    generalnie nie ma co dyskutować - dolał i tyle. Co się później stanie -
    napisałem. Jest to moje przypuszczenie, a nie prorocza wizja. Być może
    zrobi jeszcze 100000000 km na spuchniętych uszczelkach :D