  • Data: 2013-02-10 15:22:17
    Temat: Re: Środek pixela
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 lutego 2013 14:49:51 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > Zero roboty, wszystko gotowe, kwestia jednej flagi:
    >
    > Bez aa:
    >
    > https://rapidshare.com/#!download|576p1|3450327905|k
    reska.png|223|1600|900

    > Z aa:
    >
    > https://rapidshare.com/#!download|554p2|892800205|an
    tya.png|230|1600|900

    Ja mam zrobiony swoj wlasny framework do grafiki 2d (w ktorym dlubie od czasu
    do czasu na przestrzeni ostatnich dwu lat)

    - tak ze mowiac 'to' mam na mysli wyoptymalizowaną procedurę do dokladnego
    rysowania (blendowania) lini(prostokata)
    z tłem w ram-pixelbuforze

    kilka dni roboty przy sporym stopniu
    skupienia i do tego ne wiadomo jak to
    wyoptymalizowac - tj jak napisac by bylo
    i dokladnie (bo cialbym by bylo scisle tak
    jak z geometrii tak jak rzucic pasek na
    siatke kafelkoów ) i szybko :/

    ciezka robota to programowanie, kiedys do takich rzeczy podchodzilem z zapalem, teraz
    mi sie zaczyna odechciewac *

    * jak ktos mialby taka procedure (do scislego
    blendowania rectanglii z zawartoscia juz jakiejs istniejacej bitmapty to chetnie
    potestuje)